پاسخ به پرسش های متداول مشتریان و کاربران سایت پاندیل

*علت ارزان‌تر بودن کالا‌ها در سایت پاندیل نسبت به سایت های دیگر و حتی فروشگاه های لوازم خانگی در سطح شهر چیست؟

کالا‌های موجود در سایت پاندیل مستقیما از پخش کننده‌گان اصلی بازار لوازم خانگی تامین می‌شود و با حداقل سود ممکن فروخته می‌شود لذا قیمت‌ها در سایت پاندیل به طور قابل توجهی پایین‌تر از سایر سایت‌های فروش لوازم خانگی و مغازه‌های بازار امین حضور، جمهوری و شوش می‌باشد.این درحالی است که کلیه کالا‌ها در سایت پاندیل کالاهای اصلی با تضمین سلامت فیزیکی وگارانتی اصلی می‌باشند.

*آیا کالا‌های عرضه شده در سایت پاندیل دارای ضمانت نامه معتبر می‌باشند؟

بله ، کلیه کالا‌ها در سایت پاندیل کالاهای اصلی با تضمین سلامت فیزیکی وگارانتی اصلی می‌باشند .سیاست پاندیل عرضه کالا‌های اصلی با تضمین سلامت فیزیکی و گارانتی اصلی با کمترین قیمت ممکن است و هیچ‌گونه کالای غیر اصلی یا با گارانتی متفرقه در سایت پاندیل وجود ندارد.

*آیا کالا‌های کالای بدون گارانتی هم در سایت پاندیل عرضه می‌شود؟

خیر ، هیچ کالای با گارانتی غیر اصلی یا بدون گارانتی در سایت پاندیل وجود ندارد.همه کالا‌ها با گارانتی اصلی و تضمین سلامت فیزیکی عرضه می‌شود.

*برای ارسال سفارش ثبت شده حتما باید بیعانه واریز شود؟

بله، همانطور که در بخش شرایط و ضوابط خرید از پاندیل ذکر شده است پس از ثبت سفارش و تماس با پشتیبانی (۰۹۳۵۵۱۱۲۶۶۹ آقای لواسانی) و اطمینان از موجود بودن کالا می‌بایست کل مبلغ یا بیعانه آن از سوی مشتری به شماره کارت اعلام شده واریز شود تا سفارش در مرحله آماده‌سازی و ارسال قرار گیرد.بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه مربوط به بیعانه کالا، سفارش ارسال نخواهد شد.

*برای سفارش شهرستان باید مبلغ فاکتورتسویه گردد؟

بله، برای ارسال سفارشات مربوط به خارج از شهر تهران می‌بایست کل مبلغ پس از اطمینان از موجود بودن کالا و پیش از ارسال کالا تسویه گردد. بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه مربوط به بیعانه کالا، سفارش ارسال نخواهد شد.

*به چه دلیل واریز بیعانه برای ارسال کالا ضروری است؟

با توجه به اینکه لوازم خانگی معمولا قیمت های بالایی دارند و حمل و نقل آن ها هزینه های سنگینی دارد واریز بیعانه پیش از ارسال کالا در جهت اطمینان ما از تصمیم قطعی خریدار برای خرید محصول است.از طرفی با توجه به اینکه در بیش تر سایت‌های فروش لوازم خانگی برای ارسال کالای بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان باید مبلغ فاکتور به صورت اینترنتی تسویه گردد، این اقدام سایت پاندیل یعنی امکان تسویه مبلغ فاکتور درب منزل در جهت اعتماد سازی بیشتر برای مشتری می‌باشد و به نوعی برای خریدار مزیت محسوب می‌شود.البته تردیدی وجود ندارد که تسویه کامل مبلغ پیش از ارسال کالا  فرآیند ارسال کالا را تسریع و سهولت میبخشد لذا توصیه ما این است که در صورت امکان پس از ثبت سفارش به صورت اینترنتی و اطمینان از موجود بودن کالا(تماس با شماره ۰۹۳۵۵۱۱۲۶۶۹) کل مبلغ فاکتور خود را به شماره حساب/کارت اعلامی واریز و تصویر آنرا نزد خود نگه دارید.

*آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

پس از ثبت سفارش همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در صورت موجودبودن کالا هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد لذا تا این مرحله امکان لغو سفارش وجود دارد ولی پس از واریز وجه و ارسال کالا به درب منزل امکان لغو وجود ندارد و در صورت انصراف مشتری از خرید کالا پس از ارسال کالا به درب منزل مبلغ کرایه ارسالکالا تا درب منزل از بیعانه واریزی وی کسر و الباقی آن به وی بازگردانده خواهد شد.

*آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، با توجه به اینکه کلیه لوازم خانگی عرضه شده در سایت پاندیل دارای تضمین اصالت فیزیکی و گارانتی اصلی می باشند در زمان تحویل محصول از سوی همکاران ما در بخش حمل نقل با دقت همه زوایای محصول را بررسی فرمایید و در صورت وجود نقص ظاهری از تحویل گرفتن محصول اجتناب کنید.همکاران ما موظف هستند محصول معیوب را بازگردانده و محصول سالم  برای شما ارسال شود.این شرایط در صورت مشاهده گارانتی مغایر با گارانتی اصلی محصول نیز حکم فرماست.

*تا چه زمانی امکان بازگرداندن محصول به دلیل انصراف از خرید یا وجود نقص ظاهری وجود دارد؟

فقط تا زمانیکه همکاران ما در بخش حمل و نقل درب منزل شما حضور دارند امکان بازگردانی کالا وجود دارد و پس از تحویل محصول امکان بازگرداندن کالا به هیچ علتی وجود ندارد لذا قبل از خرید ازتصمیم خود مطمئن شوید سپس اقدام به ثبت سفارش و واریز وجه کالا نمایید.همچنین وضعیت ظاهری محصول را در زمان بازکردن بسته بندی محصول از سوی همکاران ما، به دقت بررسی فرمایید و سپس رسید تحویل را امضا کنید.

با آرزوی بهروزی

تیم پشتیبانی گروه تجاری پاندیل