رویه های باز گرداندن کالای خریداری شده از سایت پاندیل

 

  • آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

پس از ثبت سفارش همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در صورت موجودبودن کالا هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد لذا تا این مرحله امکان لغو سفارش وجود دارد ولی پس از واریز وجه و ارسال کالا به درب منزل امکان لغو وجود ندارد و در صورت انصراف مشتری از خرید کالا پس از ارسال کالا به درب منزل مبلغ کرایه ارسالکالا تا درب منزل از بیعانه واریزی وی کسر و الباقی آن به وی بازگردانده خواهد شد.

  • آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

بله، با توجه به اینکه کلیه لوازم خانگی عرضه شده در سایت پاندیل دارای تضمین اصالت فیزیکی و گارانتی اصلی می باشند در زمان تحویل محصول از سوی همکاران ما در بخش حمل نقل با دقت همه زوایای محصول را بررسی فرمایید و در صورت وجود نقص ظاهری از تحویل گرفتن محصول اجتناب کنید.همکاران ما موظف هستند محصول معیوب را بازگردانده و محصول سالم  برای شما ارسال شود.این شرایط در صورت مشاهده گارانتی مغایر با گارانتی اصلی محصول نیز حکم فرماست.

  • تا چه زمانی امکان بازگرداندن محصول به دلیل انصراف از خرید یا وجود نقص ظاهری وجود دارد؟

فقط تا زمانیکه همکاران ما در بخش حمل و نقل درب منزل شما حضور دارند امکان بازگردانی کالا وجود دارد و پس از تحویل محصول امکان بازگرداندن کالا به هیچ علتی وجود ندارد لذا قبل از خرید ازتصمیم خود مطمئن شوید سپس اقدام به ثبت سفارش و واریز وجه کالا نمایید.همچنین وضعیت ظاهری محصول را در زمان بازکردن بسته بندی محصول از سوی همکاران ما، به دقت بررسی فرمایید و سپس رسید تحویل را امضا کنید.

با آرزوی بهروزی

تیم پشتیبانی سایت پاندیل